Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Pekej dan harga

2/22/10 | |


Photobucket


Assalammualaikum.. Da lame xupdate.. Baru sekarang aku update tuk harga pekej yang aku sediakan... hanya untuk kawan2ku yang bertuah. hehe.. Aku tak bersedia buka untuk pasaran umum. Aku hanya tolong kawan2 sambil eksperimen pengetahuan yg aku ada berkaitan kamera dan jurugambar ketika majlis perkahwinan. Kali ini aku berusaha menggunakan bahasa Melayu bagi memartabatkan bahasa melayu. :)

Aku menyediakan 4 pekej.
  • Standart/Biasa - RM600
  • Ekonomi/Bajet - RM450
  • Outdoor/Luarpintu (Bahasa yang menarik) - RM300
  • Ambik gambo aje (aku tak berminat letak nama fancy2) - RM200

Standart/Biasa - RM600
-Rakaman gambar pegun tanpa had + CD
-1 Album pelekat (25.5cm x 37.5cm) + 20 keping saiz 8R
-1 Album pelekat (175mm x 255mm) + 20 keping saiz 5R
-4R Album (slot) + 100 keping saiz 4R
Banner 5' x 3'

Percuma hadiah dari DDA: Selagi stok masih ada.
-Bingkai gambar 8R
-Button badge DDA
-Beg (non woven)

PhotobucketPhotobucket




Ekonomi /Bajet- RM450

-Rakaman gambar pegun tanpa had + CD
-1 Album pelekat (25.5cm x 37.5cm) + 20 keping saiz 8R

Percuma hadiah dari DDA: Selagi stok masih ada.
-Bingkai gambar 8R
-Button badge DDA
-Beg (non woven)
Photobucket

Photobucket

Button badge DDA
Photobucket


Produk tambahan:
-Album gambar dalam talian (web) RM50
-Banner/Bunting RM50
-Album gambar ala majalah 16muka RM70



Photobucket

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan