Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Link // Hubungi aku

12/14/10 | |

Facebook aku
ddafacebook

Website aku
ddawebbanner

Friendster aku
ddabanner
Myspace aku
ddabanner

Fotopages aku. Smue knangan manis aku abadikan kt cini.
fotopages aku

Artwork aku yg pelik2 aku letak kat cini-
deviantART

Portfolio ngan e-resume haku
portfolio

YM id aku: khanazeal

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan