Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Firdaus dan Ain @ temoh 27.12.09

2/23/10 | |



Assalammualaikum W.B.T... Apa kabar anda disana? Harap sihat la hendaknya. Kali ni aku up gambar pengantin baru(padahal da lama kawen). Ini adalah kawan aku semasa belajar di sekolah sekitar ipoh pada satu ketika itu. Sekolah yang aku maksudkan adalah SMTLC.. Teknik lebuh catur dan sebutannya ialah "leboh kete"... Ni lah dia kawan yg aku maksudkan. Firdaus. Tapi biasa memangil beliau dengan Aceng... Member baik tika di asrama dulu2....

Rumah pengantin terletak di Temoh, Perak.. Kami kesini dalam pukul 10.00 pg. Sapai je kmi mkn jap kt kampar sebab kne shot masa pengantin bersolek kat butik pngantin kat sana.

Photobucket
Photobucket
Photobucket


Pas smua setel berlangsunglah majlis yg ditunggu2.. rombongan pengantin laki ke rumah pengantin perempuan..

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Aku sempat bergambar bersama penganten... hehe

Photobucket

Memember ex-SMTLC. We all rocks!

Photobucket


Sesi outdoor didepan kawasan rumah pengantin. Berlatarbelakangkan lombong aje..

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Inilah serba sedikit gambar yang dapat aku kongsikan kemeriahan pada hari itu.. Terima kasih kepada pihak pengantin yang membantu melicinkan kerja aku.. Layanan baik anda sangatlah dihargai. Taklupa juga kawan2 yang turur serta meramaikan majlis ni. Ada masa kita jumpa lagi.. Thanks :)

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan