Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Eksperimentasi: Indoor / studio

2/10/10 | |

Setelah hampir 2 taun aku bermain didalam ruanglingkup wedding photography ni. Lama2 rasa slow sikit sebab photography ni dah jadi trend sekarang. Student pon sesang2 dah ada kamera. Smua pakai buat job wedding. Kat sini aku dah rasa sesak mata. Ntah la.. Bila benda yang banyak nilah akan jadikan penghasilan kekurangan kualiti. Hanya keuntungan, fofulariti yang dicari. Xnampak pulak seninya. Sesak.. Itu la maksud aku sebenarnya.. Bukan aku xsuka ambik gambo org kawin ni..

Oleh itu aku terbukak mata melihat segala jenis bidang photography ni.. Dan pada tika ini aku berminat pula shot model. Tak kiralah indoor atuapon outdoor. Secara umumnya, ini pun mempunya soul yang tersendiri. Banyak ilmu yang kite kena cari sebelum melakukannya. Sekarang aku sedang cuba mengumpul maklumat untuk kearah ini. Ternyata bukan lah semudah yang disangka... Tambahan studio yang mementing kita faham/mahir konsep cahaya. Kalau xtau buruk la gambar.

Selamat datang kealam baru ini digitaldarkart.

Photobucket
PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan