Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Harizal & Mas Tanjung Rambutan, Ipoh

3/15/11 | |



Assalammualaikum W.B.T dan salam sejahtera smua.. Disini aku mengucapkan beribu kalimah syukur dan tahniah kepada diri sendiri dan DIA yang memberi peluang aku updet blog ni.. Kali ni aku kongsikan imej pegun dan persembahan slide sekitar majlis perkahwinan sahabat baik disekolah menengah dahulu iaitu saudara Harizal Mat a.k.a Ejoe. Suasana yang dirakam bertempat di Batu 8, Tanjung Rambutan, Perak. Majlis dilangsungkan agak besar dan meriah kerana majlis perkahwinan sebelah lelaki dan perempuan disekalikan. yakni, buat sekali saje la. Tu pasal la khemah agak panjang.. hmmm...
Photobucket

Ok, Kita mulai dengan majlis pada malam sebelum majlis berlangsung. Majlis yang dimaksudkan ialah majlis pernikahan. Aku xdapat datang dan aku hanya mengedit gambar yang diambil oleh pihak pengantin. Terima kasih pada mereka yang berkenaan. :)
Photobucket
Nilah hari yang dinanti-nantikan setelah sekian lama.. Kompom berdebar-debar,neves,seronok,takot dan juga cuak kerana ini adalah acara kemuncak mereka di ijabkabulkan.
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket

Terima kaseh daun keladi kepada keluarga pengantin dan semua yang terlibat melicinkan perjalanan majlis dan secara langsung memudahkan kerja aku. Harap budi baik pihak kalian Allah balas. Terima kaseh yaa... Selamat berjumpa lagi..
Wassalam.. :)

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan