Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Faizah dan suaminya-Tapah

2/9/11 | |



Assalammualaikum, salam sejahtera kepada pembaca blog ni... Bertemu kembali kita diruang yg sempit ini(gambar besar).. Sekali lagi aku ingin berkongsi gambar tika detik-detik perkahwinan seorang kastemer di     Tapah, Perak pada 28.11.10. Kisahnya apabila kawan sekolah aku dulu, iaitu Shidah, memerlukan jurugambar bagi salah seorang kestemernya tetapi butik pengantinya penuh dengan tempahan dan kekurangan  jurugambar. Lalu dia meng'ofer' aku.. Aku pun terima jela memandangkan aku free masa tu.

Apabila persetujuan dicapai tentang harga dan beberapa faktor lagi, aku pon sampai lah pada hari yang ditetapkan. Sekitar pukul 10 aku dan John sampai lah ditempat berlangsungnya majlis ini. Kami test shot,set mana yang perlu dan kami pun ke pekan tapah sengaja membiarkan masa merentasi bagi menanti kehadiran pengantin untuk sesi pernikahan den seterusnya majlis perkahwinan. Selewat jam 12 Shidah pon menelefon dan memberitahu aku supaya membuat persediaan kerana pengantin sudah mahu sampai.. So, Kami pon bergeges ke rumah pengantin tadi. Lalu berlangsunglah peristiwa yang dicerekakan...

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Seiras Aflin Shauki kan. Heheh
Photobucket

Akad Nikah
Photobucket

Amin
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Upacara menyarungkan cincin dan pemakaian gelang tangan.
Photobucket

Photobucket

Hantaran
Photobucket

Photobucket

Persandingan
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket

Tengah sibuk-sibuk aku mengambil gambar, aku terserempak dengan Mak kawan aku iaitu Rahim a.k.a Doim. Wanita ini juga bakas cikgu Matematik aku. hehehe (tudung kelabu)
Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Begitulah serba sedikit imej yang dapat dirakam dan dikongsikan bersama.. Yang mana cun datangnya pada Allah S.W.T dan hampeh datangnya pada kesilapan aku sendiri. Ribuan terimakasih kepada Kedua-dua mempelai kerna sporting. Saudari Shidah, John dan ahli keluarga pengantin yg telah bertungkus lumus menyempurnakan majlis ini. Secara tak langsung melicinkan majlis ini.. Sekian jumpa lagi.. Insyallah..

Hail!!

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan