Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Pernikahan dan Perkahwinan Noranizah dan Shahrul Azhar

12/17/10 | |






Tarikh/hari: Jumaat/Sabtu - 12/13 Nov 2010
Lokasi: Ayer Tawar, Perak


Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera..
Dah lame sekali tak updet blog ni.. Nak kata bz xjugak. Hehe.. OK lah.. selamat berjumpa kembali. Kali ini aku bekunjung ke Barat Perak iaitu di Ayer Tawar, Perak iaitu jajahan daerah manjong. Ini adalah kakak kepada kawan aku taim bersekolah di ipoh dahulu.. Kali ini aku sekali lagi bukan pergi seorangan, aku bersama juru kamera kedua iaitu John bandmate aku.. Dimulai dengan pernikahan pada jumaat malam dan keesokan harinya barulah majlis perkahwinan dilangsungkan. ok, Lepas habis kerja sekitar pukul 6pm aku menanti John kat rumah aku. Setibannya dia dirumah dan paking kenderaannya, kami pon bertolak ke air tawar. Berbekalkan 2 helai kertas panduan yg bercetakkan peta ayer tawar yg di ciplak dari google map di internet kami pon mencari hala tujuan. Sesampainya kami dirumah pengantin sekitar pukul8.30, kami disambut dan dijamu kuih muih dan minuman oleh tuan rumah. Terima kasih yee... :) Sambil-sambil menunggu pihak penganten laki, kami membuat persiapan mne yang patut. Dalam lebih kurang setenggah jam, sampailah mereka. Maka, berlangsunglah manjlis pertautan cinta antara 2 insan. hehe.. Enjoii!



































Gambar mereka2 yang menjayakan majlis pembinaan masjid dan melicinkan perjalanan majlis ini. Thans kepada semua. Layanan mereka adalah diantara yang terbaik yang pernah aku rasa diantara banyak2 clien aku.. seporting dan peramah. U all rocks! Moga kite berjumpa lagi.. Insyalah.. :)

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan