Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Perkahwinan Suffian dan Sabariah @ Chepor, Ipoh, Perak

7/17/10 | |



Assalammualaikum W.B.T..
Sudah lama nampaknya aku tak kemaskini blog ini.. Bukannya apa.. takda job sangat sekarang ni. Mahu berehat lagi. hehe.. Tanpa embuang masa aku nak kongsi hasilkerja terbaru iaitu gambar perkahwinan kawan baik aku iaitu Suffian dan Sabariah. Majlis dilangsungkan pada 13. jun 2010 di kediamannya di Chepor, Ipoh.


Majlis dimulai dengan aktiviti "naik buai" anak kakaknya.. Disini berlangsungnya acara marhabban oleh para-para ibu. Ini adalah acara pembuka untuk majlis ini. Berlangsung kira-kira pukul 9.30 pagi.

Lingkungan pukul 1 lebih kelihatan rombongan pengatin tiba dan pasangan pengantin berarak ke rumah pengantin untuk di sambut oleh tetamu yang hadir. Agak meriah ketika ini dengan kehadiran DJ dan penyanyi karaoke yang dijemput khas seperti pemenang pertandingan nyanyian anjuran klasik FM dan ramai lagi. Aku pun dah lupa siapa namanya..
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket



Sampai2 terus bergambar dengan peminat(tetamu) Selepas itu sesi makan bersama pengantin.. Sila-sila jemput makan... pada ketika ini ramailah tetamu yang aku kenal hadir termasuk member2 sekolah teknik dahulu.. Raai jugak. Ade yg datang dengan kawan-kawan dan keluarga masing-asing. maklumlah ramai yang sudah berumahtangga.. Aku je belom. Rileks dulu.. Awal lagi chor. :-)
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Setelah selesai menjamu selera berlangsunglah sesi bersanding. Aku pon shot la mana yang patut. Pelamin? sederhana. Nampak mewah jugak la. kalau shot macam dekat hotel. hehe..
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Photobucket

Sesi bergambar untuk pengantin sahaja. Lokasi dalam bilik dengan pintu ditutup bagi mengelakan pengantin malu dilihat tetamu. Posse tak banyak menarik bagi aku. Sama sahaja seperti posse selalu.
Photobucket
Photobucket






















Photobucket

Selesai untuk hari ini. Seterusnya outdoor. Setelah berbincang antara kami, Sesi outdoor ditangguhkan keminggu akan datang. Pengantin agak penat dan cuaca tidak mengizinkan(hujan).

Setelah berlalu seminggu 2, barulah kami menyambung sesi outdoor(post wedding). Mengikut saja permintaan pengantin perempuan yang mahu diadakan di kelly castle batu gajah.  Pada pagi tu kami berjumpa di butik pengantin di kawasan jln kuala kangsar untuk sesi makeup. Sempatla bergambar sekeping 2 disana sebelum ke Kelly Castle.
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Begitulah sedikit sebanyak perjalanan setika merakam sesi pengambaran sepasang pengantin ini. Terima kasih pada pihak tuan rumah dan seluruh pengerak majlis ini. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. 
Sekian untuk entri kali ini. Wassalam..





























0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan