Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Panorama: Koleksi lama-lama

4/29/10 | |

Assalammualaikum.. da lama xupdate blog. so, aku update la bg menidakbosankan pengunjung. hehe.. Kali ni aku kongsikan gambar panorama yang penah aku hasilkan..
Semua gambar aku snap sndri dengan kamera Nikon D40 cuma gamba last je aku menggunakan D80. Snap, photomerge(Photoshop), Editing.. Enjoy...

Nikon D40
Melaka
3 gambar landscape
Photobucket

Port Dickson
6 gambar landscape
Photobucket

Kuala Kangsar
4 gambar landscape
Photobucket

Teluk Batik
3 gambar landscape
Photobucket

Nikon D80
Gua kek lok tong, Ipoh
4 gambar portrait
Photobucket

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan