Pesanan Dari digitalDark Arts Creative Works:

Sila bersabar untuk proses muat turun smua kandungan gambar dalam blog ini bagi kepuashatian diri anda sendiri. Terima kasih




Senarai kandungan

Pertunangan Shidah Mirza 14.2.10 @ Bidor

3/14/10 | |


Assalammualaikum. Jumpe lagi kite yek.. Ni adalah majlis pertunangan kawan aku Shidah di Bidor. Majlis tunang ni agak besa gak.. siap ada bunting lg.. Aku sampai sekitar kol 11 kerna xda cover sesi makeup.. Sampai2 ade org dah stat makan-makan.. Aku shot sesikin dan diperkenalkan ngan adik beradik/mak bapak si shidah ni (Perkara biasa). Pastua aku makan la dulu sebab pasni nk bkerja keras.hehe


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tu dia.. Rombongan pihak lelaki dah sampai. ke "oren" an
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Seni menyarung cincin...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Bersama keluarganya
Photobucket

Ni ha tunangnyer... Mirza
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Terima kasih kepada pihak keluarga kerna melayan aku cm vvip. heheh.. Melancar dan melicinkan kerja aku... Alhamdulillah sesalat juga semuanya.. Album pon sudah selamat diambil oleh mereka.. Moga kawin nanti jmput aku majlis diorg.. Saje nak rase makan nasi minyak kengkawan..

Ok, Selamat berjumpa lain kali.. Selamat.. Wassalam..

0 komen:

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Graphic designer/Freelance Photographer/Musician/ Segala hasil kerja melalui nama digitalDark Art mementingkan kelainan dari kebiasaan selaras dengan keindahan didalam kegelapan. Juga disuntik elimen keindahan seni yang abstrak serta kompleks.

Kotak ikan